خطرات بیهوشی در دندانپزشکی
نوشته شده توسط : مدیر

سدیشن و بیهوشی در دندانپزشکی 

عوارض قلبی و عروقی: برخی از بیهوشی‌ها می‌توانند بر روی سیستم قلبی و عروقی تأثیر بگذارند. این ممکن است عوارضی مانند تغییرات فشار خون، ضربان قلب نامنظم یا تهوع و استفراغ را ایجاد کند. اگر شما مشکلات قلبی یا عروقی دارید، باید قبل از جراحی این مسئله را با پزشک خود در میان بگذارید.

عوارض تنفسی: برخی از بیهوشی‌ها می‌توانند تنفس را تحت تأثیر قرار دهند و باعث مشکلات تنفسی مانند تنگی نفس، عفونت ریه و اختلال در عملکرد ریه شوند. در صورت داشتن مشکلات تنفسی مزمن، پزشک خود را در جریان قرار دهید.

عفونت: همانند هر جراحی دیگری، عفونت ممکن است در محل جراحی رخ دهد. به طور کلی، تمامی تجهیزات و وسایل استریل باید به درستی استفاده شوند تا خطر عفونت کاهش یابد.

عوارض عصبی: در برخی از موارد، بیهوشی ممکن است باعث ایجاد عوارض عصبی مانند احساس سوزش، خزش یا احساس ناراحتی در ناحیه بی‌حس شده شود. این عوارض به طور معمول پس از گذشت زمان قابل بهبود هستند.

خطرهای مرتبط با تحمل بیمار: برخی از بیماران ممکن است به دلیل وضعیت سلامتی خاص، سن بالا یا بیماری‌های مزمن، تحمل بهتری نسبت به بیهوشی نداشته باشند.

همواره مهم است که با پزشک خور خود در مورد تاریخچه پزشکی و سابقه سلامتی خود صحبت کنید. او می‌تواند شما را در مورد مزایا و معایب بیهوشی‌های مختلف در دندانپزشکی آگاه سازد و توصیه‌های لازم را برای کاهش خطرات بیهوشی به شما بدهد.

منبع : دندانپزشکی با بیهوشی و سدیشن




:: موضوعات مرتبط: ایمپلنت , ,
:: برچسب‌ها: ایمپلنت دندان , متخصص ایمپلنت دندان , کاشت دندان با اشترومن , ایمپلنت با بیهوشی , قیمت ایمپلنت اشترومن ,
:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 مهر 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: