معایب احتمالی ایمپلنت یک روزه چیست
نوشته شده توسط : مدیر

 

 

1. احتمال عفونت

اگرچه احتمال عفونت در ایمپلنت دندان یک روزه کمتر است، اما همچنان وجود دارد. در صورت عدم رعایت بهداشت، عفونت ممکن است باعث مشکلات جدی شود. برای جلوگیری از این مشکل، باید به دقت رعایت بهداشت دهان و دندان خود باشید و پس از نصب ایمپلنت، دستورات پزشک خود را به دقت دنبال کنید.

2. قابلیت شکستگی

اگرچه ایمپلنت‌های یک روزه بسیار مقاوم هستند، اما در صورت تحمل فشار بالا، ممکن است شکسته شوند. برای جلوگیری از این مشکل، باید از خوردن غذاهای سخت و نگه داشتن شی‌های سنگین پرهیز کرده و به دقت دستورات پزشک خود را رعایت کنید.

3. قابلیت حساسیت

بعضی افراد ممکن است به مواد استفاده شده در ساخت ایمپلنت حساس باشند. در صورت حساسیت به هر چیزی، حتما قبل از نصب ایمپلنت به پزشک خود اطلاع دهید تا این مشکل را در نظر گرفته و اقدامات لازم را برای جلوگیری از آن بگیرید.

4. هزینه بالا

اگرچه ایمپلنت دندان یک روزه با کیفیت بسیار بالایی تولید می‌شود، اما هزینه آن نسبت به روش‌های دیگر جایگزینی دندان بالاتر است. برای جلوگیری از هزینه‌های زائد، بهتر است قبل از نصب ایمپلنت، با پزشک خود در مورد هزینه‌ها و روش‌های پرداخت صحبت کنید.

5. زمان نصب

برخلاف روش‌های دیگر جایگزینی دندان، نصب ایمپلنت یک روزه زمان بسیار کمتری نسبت به روش‌های دیگر نیاز دارد. به همین دلیل، برخلاف روش‌های دیگر، نصب ایمپلنت یک روزه باعث تحریک کمتر لثه و بازگشت سریع‌تر فرد به فعالیت‌های عادی خود می‌شود.

6. نامطلوب بودن شکل و طرح

برخلاف روش‌های دیگر جایگزینی دندان، در ایمپلنت یک روزه، شکل و طرح دقیق دندان قابل تغییر نخواهد بود. به همین دلیل، در صورت نامطلوب بودن شکل و طرح دندان، قبل از نصب اطلاعات کامل در مورد آن به پزشک خود بدهید تا به بهترین شکل مطابق با نظر شما عمل کند.

7. نامطابق بودن با لثه

برخلاف روش‌های دیگر جایگزینی دندان، در ایمپلنت یک روزه، لثه قابل تغییر نخواهد بود. به همین دلیل، در صورت نامطابق بودن با لثه، قبل از نصب به پزشک خود اطلاع داده و به همراه پزشک خود در مورد بهترین شکل برای جایگذاری ایمپلنت تصمیم گیرید.

8. نامطابق بودن با رنگ دندان

برخلاف روش‌های دیگر جایگزینی دندان، در ایمپلنت یک روزه، رنگ دقیق دندان قابل تغییر نخواهد بود. به همین دلیل، در صورت نامطابق بودن با رنگ دندان، قبل از نصب به پزشک خود اطلاع داده و به همراه پزشک خود در مورد بهترین شکل برای جایگذاری ایمپلنت تصمیم گیرید.

9. نامطابق بودن با فضای دندان

برخلاف روش‌های دیگر جایگزینی دندان، در ایمپلنت یک روزه، فضای قابل تغییر نخواهد بود. به همین دلیل، در صورت نامطابق بودن با فضای دندان، قبل از نصب به پزشک خود اطلاع داده و به همراه پزشک خود در مورد بهترین شکل برای جایگذاری ایمپلنت تصمیم گیرید.

10. عدم قابل تعوض بودن

برخلاف روش‌های دیگر جایگزینی دندان، در ایمپلنت یک روزه، قابل تعوض نخواهد بود. به همین دلیل، در صورت نامطابق بودن با نظر شما، قبل از نصب پزشک خود را مطلع کرده و با هم به بهترین شکل تصمیم گیرید.

جمع‌بندی

با توجه به معایب فوق، قبل از استفاده از روش جایگزین‌سازی با این نوع اقدامات پزشک خود و همچنین مطالعۀ کامل در مورد روش جایگزین‌سازی با استفادۀ از این نوع پروستات، تصميــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــف کاملاً آگاهانۀ عمل کنید.




:: موضوعات مرتبط: ایمپلنت , ,
:: برچسب‌ها: ایمپلنت یک روزه , ایمپلنت فوری , معایب ایمپلنت , مزیت ایمپلنت یک روزه , کاشت ایمپلنت در یک روز , ,
:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 آبان 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: