قیمت ایمپلنت کره ای در تهران و اصفهان
نوشته شده توسط : مدیر

قیمت ایمپلنت کره ای در تهران و اصفهان

 

در اصفهان نیز، قیمت ایمپلنت کره ای به همان دلایل مذکور در تهران، متغیر است. با این وجود، به طور کلی می‌توان گفت که قیمت ایمپلنت کره ای در اصفهان نسبت به تهران کمی پایین‌تر است. علاوه بر این، تخصص پزشک و تجهیزات استفاده شده نیز بر قیمت نهایی تاثیرگذار خواهد بود.

با توجه به تفاوت‌های مذکور، برای دریافت قیمت دقیق ایمپلنت کره ای در تهران و اصفهان، توصیه می‌شود با مطب‌های دندانپزشکی معتبر و تخصصی در هر شهر تماس بگیرید و اطلاعات دقیق‌تر را در خصوص هزینه‌های جراحی و پس از جراحی، به دست آورید.

انواع فیکسچرهای ایمپلنت دنتیس:

شرکت دنتیس پروتزهای دندانی خود را با فیکسچرهای مختلف به بازار عرضه کرده است. برخی از این فیکسچرها به فیکسچرهای باحامل (Mount System) معروف هستند. این فیکسچرها بر روی ایمپلنت پیچ می‌شوند و فاصله بین دندان‌های بالا و پایین شما را کم می‌کنند. اما بیشتر فیکسچرهای دندانی ایمپلنت دنتیس جزو سری بدون حامل (No-mount System) به شمار می‌روند. این فیکسچرها فضای کافی بین دندان‌های بالا و پایین شما باقی می‌گذارند. دقت در جراحی با این فیکسچرها افزایش می‌یابد و زمان جراحی نیز با این گروه فیکسچرها کمتر می‌شود.

قیمت ایمپلنت دنتیس در سال 1402:

پروتزهای دندان دنتیس در رده ایمپلنت‌های میان‌رده کره‌ای قرار می‌گیرند. در سال 1402، قیمت ایمپلنت دنتیس 9 میلیون تومان در برابر هر واحد دندان است. البته این هزینه شامل روکش دندان از نوع پی اف ام هم می‌شود.

بیشتر افراد توانایی تامین هزینه کاشت یک دندان را دارند. اما زمانی که تعداد دندان‌های مورد نیاز به بیش از یک دندان می‌رسد، تامین هزینه آن برای بسیاری از مردم مشکل می‌شود. به‌ویژه که هزینه‌های جانبی هم به آن افزوده شود.




:: موضوعات مرتبط: ایمپلنت , ,
:: برچسب‌ها: قیمت ایمپلنت , هزینه ایمپلنت دندان کره ای , قیمت کاشت ایمپلنت کره ای , انواع ایمپلنت دندان ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 دی 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: